dimarts, 28 de maig del 2013

Bon dia! Avui és 28 de maig


De l'Evangeli: "Ja ho veus: nosaltres ho hem deixat tot i et seguim"

De l'Ofici de Lectura: "A vós, oh Senyor, que veieu nítidament amb els vostres ulls els abismes de la consciència humana, ¿què podria de mi passar-vos desapercebut, tot i que jo em negués a confessar-ho? M'amagaria de mi mateix, no de vós. Però, ara, el meu gemec testifica que jo no estic content de mi, però que vós resplendiu i em sou plaent, que us estimo i us desitjo. Això m'avergonyeix; sortiré de mi i us triaré a vós, i ni en vós ni en mi no m'agradarà res que no sigueu vós mateix" (S. Agustí).

Pregària (de Laudes de Dimarts IV): Doneu als vostres servents l'Esperit Sant, perquè ens estimem com a germans sense ficció.

Santoral

Sants Caraú de Chartres, màrtir; Germà de París, abat, bisbe; Guillem de Gel·lona, monjo; Helicònide de Tessalònica, màrtir a Corint, verge; Just d'Urgell, bisbe; Pau Hanh, màrtir al Vietnam, laic; Ubaldesca de Pisa, laica, verge; Just de Vic, laic.

Beats Antoni Julià Nowowiejski, màrtir al camp de concentració de Działdowo (o Soldau), Polònia, bisbe; Maria Bartolomea Bagnesi, religiosa, verge; Margarida Pole, màrtir a Anglaterra, viuda; Herculà de Piegaro, religiós, prevere; Ladislau Demski, màrtir al camp de concentració de Sachsenhausen, Alemanya; Lanfranc de Canterbury, monjo, bisbe; Thomas Ford, John Shirt i Robert Johnson, màrtirs a Anglaterra, preveres; Luigi Biraghi, cofundador de la Congregació de les Germanes de Santa Marcel·lina per a l'educació, prevere.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada