dilluns, 2 de desembre del 2013

Bon dia! Amb una sola paraula


De l'Evangeli d'avui (Mt 8,5-11):
"Jo no sóc ningú perquè entris sota el meu sostre"

Comencem l'Advent, aquests dies de preparació de la Pasqua de Nadal. Dies en què anem meditant sobre Déu que vol venir a casa nostra.

¿Com ens sentim respecte aquest Déu que desitja allotjar-se en la nostra vida, que vol ser a la nostra intimitat i manifestar-se en la nostra història, en la nostra biografia?

Potser alegres... i desconcertats. Al final, Ell tot això ho pot fer "amb una sola paraula". Una paraula de presència i de guarició.

Tanmateix, sembla que Ell vol anar per altres camins. 

Avui diguem-li amb confiança: Jo no sóc ningú perquè vinguis a casa meva, digues-me aquesta paraula guaridora que espero, aquesta paraula que m'animi i en doni vida, que amb això en tinc prou. 

Que Ell parli i que obri de bat a bat les portes i les finestres del nostre cor. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada