dimecres, 5 de gener del 2011

Carta urgent


Benvolguts reis Melcior, Gaspar i Baltasar,

Com sabeu prou bé, fa molts anys que no us escric cap carta. Concretament, des de que vaig saber que els pares col·laboraven amb vosaltres i em vaig sentir massa gran com per escriure-us. Però avui mateix m'he adonat amb moltíssima claredat que necessito el vostre ajut per aconseguir uns regals que em seran absolutament imprescindibles aquest any i tots els que el seguiran.

Veureu, aquest any m'he fet alguns propòsits que són d'especial importància. No són tants com solia, però haig de posar-m'hi de veritat, i per complir-los em calen tres regals especials.

A tu, rei Melcior, et demano un regal que serà com or per a mi i convertirà en or tot allò que sóc i que faig: la Humilitat.

A tu, rei Gaspar, et demano un regal que se sembla molt a l'encens. Jo voldria pujar com l'encens fins a dalt del cel, i contemplar cada dia Déu, perquè entre nosaltres hi hagués la màxima sintonia. Voldria conèixer-lo sempre tal com és i saber sempre el que vol per poder-ho fer. Et demano, doncs, el regal de la Saviesa.
A tu, rei Baltasar, et demano un regal tan valuós com la mirra, totalment lligada al do de la vida. Et recordo que la mirra era usada pels soldats grecs per cicatritzar les ferides, i també s'usava per embalsamar i conservar aquells que es consideraven dignes d'apreci, servia per rejovenir i enfortir la pell, i alguns en menjaven com a afrodisíac; també significava fortuna espiritual i amor. Jo et demano quelcom semblant, que em permeti assumir amb paciència les meves limitacions; treballar amb fermesa per superar-les tant com pugui; lluitar per fer possible tot el que pugui ser voluntat de Déu en la meva vida; i, a més, mullar-me de veritat en les guerres entre la mort i la vida, entre el Regne del Príncepd'aquestMón i el Regne de Déu que es desenvolupen en tants de fronts. Espero, doncs, de tu, el regal de la Fortalesa.

Estimats Reis, no cal que em digueu que cap fàbrica de joguines us proporciona aquests regals. De fet, amb tota confiança us els demano perquè me'ls aconseguiu de l'Esperit Sant. Estic molt segura de que teniu un grandíssim endoll amb Ell des del dia que us vau refiar de l'Estel.

Com ja sé que es tracta de regals molt i molt grans, no serà necessari que m'arribin sencers i de cop. Ja m'anirà prou bé si cada dia m'envieu la quantitat de cadascun que necessiti per passar la jornada. La dosi exacta, vaja.

Si ho creieu adient, ja aniré recordant al Cel de tant en tant com em són de necessaris per desenvolupar la meva vida.

Res més, perdoneu que aquest missatge arribi tan tard. Sort que sou mags!

Us deixo alguns dolços.

Una abraçada molt afectuosa,

Marta

Regals del dia: 

  • Llevar-me puntualment, sense esforç (quasi!).
  • L'estona de pregària del matí, amb una mini lectura de sant Agustí i el record d'una experiència de fa anys. 
  • Adonar-me de com valorem de diferent manera les coses que ens han passat a mesura que anem madurant.
  • Un matí ben aprofitat.
  • He canviat el despertador per un altre que no fa gens de soroll. Quina delícia!
  • Una mare que sap posar injeccions sense fer gens de mal.
  • Alguns mails de persones estimades. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada